Promocje
Tapeta bajkowa podróż balonem
Tapeta bajkowa podróż balonem
119,00 zł 107,10 zł
szt.
Fototapeta niesamowity ocean
Fototapeta niesamowity ocean
119,00 zł 107,10 zł
szt.
Fototapeta chmurki nad górami
Fototapeta chmurki nad górami
119,00 zł 107,10 zł
szt.
Tapeta śpiące kotki
Tapeta śpiące kotki
119,00 zł 107,10 zł
szt.
Tapeta astronauta na księżycu
Tapeta astronauta na księżycu
209,00 zł 188,10 zł
szt.
Produkt dnia
Fototapeta las we mgle
Fototapeta las we mgle
119,00 zł 107,10 zł
szt.
Tapeta ręcznie malowane listki
Tapeta ręcznie malowane listki
119,00 zł 107,10 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Pytania i odpowiedzi

ZAMÓWIENIA

Jak złożyć zamówienie?

Znajdź produkt, który cię interesuje. Możesz to zrobić poprzez wyszukiwarkę znajdującą się na górze strony, lub klikając w wybrana kategorię.
Wybrane produkty dodaj „do koszyka, jeżeli wciąż chcesz coś dodać wybierz opcję „kontynuuj zakupy” – w każdej chwili możesz powrócić do swojego koszyka klikając jego ikonę w prawym górnym rogu strony.
Jeżeli dodałeś już wszystko, co cię interesuje wejdź w koszyk. Jeżeli posiadasz kupon rabatowy możesz go dodać zaznaczając opcję „Mam kupon rabatowy”, wybierz sposób dostawy oraz płatności i kliknij „zamawiam”.

Wypełnij odpowiednie pola formularza i przejdź do podsumowania.

Jeżeli planujesz częściej do nas wracać załóż nowe konto.

Czy jest możliwość anulowania zamówienia?

Samodzielne anulowanie zamówienia niestety nie jest możliwe, jednak zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta telefonicznie 603 670 290 lub mailowo kontakt@fotobloki.pl

Czy mogę samodzielnie odebrać zamówienie?

Odbiór zamówionych produktów możliwy jest w siedzibie firmy:
Białystok, ul. 42 Pułku Piechoty 78.

W paczce znajdują się produkty, których nie zamawiałem i za które nie płaciłem.

W takiej sytuacji zapraszamy do kontaktu z Obsługa Klienta kontakt@fotobloki.pl. Prosimy o maila z informacją jakie niezamówione produkty znajdowały się w paczce.

 

PŁATNOŚCI

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

W sklepie dostępne są dwie formy płatności w przypadku wysyłki zamówienia oraz odbioru osobistego:
• za pośrednictwem platformy PayU
• tradycyjnym przelewem internetowym (numer konta do przelewu zostanie podany w wiadomości mailowej po zatwierdzeniu zamówienia)

Czy po złożeniu zamówienia jest możliwość zmiany formy płatności?

Niestety nie ma takiej możliwości.

 

WYSYŁKA I DOSTAWA

Jaki jest termin wysyłki zamówienia?

Termin wysyłki dla każdego produktu podany jest nad jego ceną po kliknięciu w wybrany produkt. Termin widoczny jest również w koszyku oraz zostanie podany w potwierdzającej zakup wiadomości e-mail.

Czy zamówiony produkt może zostać wysłany jako prezent?

Sklep internetowy nie zapewnia opakowań prezentowych.

 

REKLAMACJE / ZWROTY

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji oraz zwrotów dostępne są tutaj.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl