


128,20 zł

71,60 zł


ZAMÓWIENIA
Jak złożyć zamówienie?
Znajdź produkt, który cię interesuje. Możesz to zrobić poprzez wyszukiwarkę znajdującą się na górze strony, lub klikając w wybrana kategorię.
Wybrane produkty dodaj „do koszyka, jeżeli wciąż chcesz coś dodać wybierz opcję „kontynuuj zakupy” – w każdej chwili możesz powrócić do swojego koszyka klikając jego ikonę w prawym górnym rogu strony.
Jeżeli dodałeś już wszystko, co cię interesuje wejdź w koszyk. Jeżeli posiadasz kupon rabatowy możesz go dodać zaznaczając opcję „Mam kupon rabatowy”, wybierz sposób dostawy oraz płatności i kliknij „zamawiam”.
Wypełnij odpowiednie pola formularza i przejdź do podsumowania.
Jeżeli planujesz częściej do nas wracać załóż nowe konto.
Czy jest możliwość anulowania zamówienia?
Samodzielne anulowanie zamówienia niestety nie jest możliwe, jednak zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta telefonicznie 603 670 290 lub mailowo kontakt@fotobloki.pl
Czy mogę samodzielnie odebrać zamówienie?
Odbiór zamówionych produktów możliwy jest w siedzibie firmy:
Białystok, ul. 42 Pułku Piechoty 78.
W paczce znajdują się produkty, których nie zamawiałem i za które nie płaciłem.
W takiej sytuacji zapraszamy do kontaktu z Obsługa Klienta kontakt@fotobloki.pl. Prosimy o maila z informacją jakie niezamówione produkty znajdowały się w paczce.
PŁATNOŚCI
W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?
W sklepie dostępne są dwie formy płatności w przypadku wysyłki zamówienia oraz odbioru osobistego:
• za pośrednictwem platformy PayU
• tradycyjnym przelewem internetowym (numer konta do przelewu zostanie podany w wiadomości mailowej po zatwierdzeniu zamówienia)
Czy po złożeniu zamówienia jest możliwość zmiany formy płatności?
Niestety nie ma takiej możliwości.
WYSYŁKA I DOSTAWA
Jaki jest termin wysyłki zamówienia?
Termin wysyłki dla każdego produktu podany jest nad jego ceną po kliknięciu w wybrany produkt. Termin widoczny jest również w koszyku oraz zostanie podany w potwierdzającej zakup wiadomości e-mail.
Czy zamówiony produkt może zostać wysłany jako prezent?
Sklep internetowy nie zapewnia opakowań prezentowych.
REKLAMACJE / ZWROTY
Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji oraz zwrotów dostępne są tutaj.
INSTRUKCJE
Jak przykleić tapetę?
Zapraszamy do zapoznania się z artykułem "Jak prawidłowo przykleić tapetę na ścianę".