Pytania i odpowiedzi

ZAMÓWIENIA

Jak złożyć zamówienie?

Znajdź produkt, który cię interesuje. Możesz to zrobić poprzez wyszukiwarkę znajdującą się na górze strony, lub klikając w wybrana kategorię.
Wybrane produkty dodaj „do koszyka, jeżeli wciąż chcesz coś dodać wybierz opcję „kontynuuj zakupy” – w każdej chwili możesz powrócić do swojego koszyka klikając jego ikonę w prawym górnym rogu strony.
Jeżeli dodałeś już wszystko, co cię interesuje wejdź w koszyk. Jeżeli posiadasz kupon rabatowy możesz go dodać zaznaczając opcję „Mam kupon rabatowy”, wybierz sposób dostawy oraz płatności i kliknij „zamawiam”.

Wypełnij odpowiednie pola formularza i przejdź do podsumowania.

Jeżeli planujesz częściej do nas wracać załóż nowe konto.

Czy jest możliwość anulowania zamówienia?

Samodzielne anulowanie zamówienia niestety nie jest możliwe, jednak zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta telefonicznie 603 670 290 lub mailowo kontakt@fotobloki.pl

Czy mogę samodzielnie odebrać zamówienie?

Odbiór zamówionych produktów możliwy jest w siedzibie firmy:
Białystok, ul. 42 Pułku Piechoty 78.

W paczce znajdują się produkty, których nie zamawiałem i za które nie płaciłem.

W takiej sytuacji zapraszamy do kontaktu z Obsługa Klienta kontakt@fotobloki.pl. Prosimy o maila z informacją jakie niezamówione produkty znajdowały się w paczce.

 

PŁATNOŚCI

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

W sklepie dostępne są dwie formy płatności w przypadku wysyłki zamówienia oraz odbioru osobistego:
• za pośrednictwem platformy PayU
• tradycyjnym przelewem internetowym (numer konta do przelewu zostanie podany w wiadomości mailowej po zatwierdzeniu zamówienia)

Czy po złożeniu zamówienia jest możliwość zmiany formy płatności?

Niestety nie ma takiej możliwości.

 

WYSYŁKA I DOSTAWA

Jaki jest termin wysyłki zamówienia?

Termin wysyłki dla każdego produktu podany jest nad jego ceną po kliknięciu w wybrany produkt. Termin widoczny jest również w koszyku oraz zostanie podany w potwierdzającej zakup wiadomości e-mail.

Czy zamówiony produkt może zostać wysłany jako prezent?

Sklep internetowy nie zapewnia opakowań prezentowych.

 

REKLAMACJE / ZWROTY

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji oraz zwrotów dostępne są tutaj.

 

INSTRUKCJE

Jak przykleić tapetę?

Zapraszamy do zapoznania się z artykułem "Jak prawidłowo przykleić tapetę na ścianę".

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl